luni, 13 februarie 2012

Apasa aici ca sa vezi










     ^-Asa raspuns primesti la confirmarea measjului tau trimis lor.

-Azi 13 Febr.2012,asa se deschide prima pagina a Site-ului Primariei Municipiului Medgidia...Nota: deabia azi 16.02.2012 au pus si ei un anunt care ar -mai-fi de ceva actualitate.Mergeti la Site-ul Primariei Cernavoda pe care-l recomand si celor de la Medgidia,ca sa vedeti cat de util este.De ce nu vor asa ceva?

*_*     Noutati 'vechi' pentru curiosi ===>>>   Aici model de lucru

3 comentarii:

anitanna spunea...

Buna dimineata! Va multumesc pentru vizitele facute si pentru precizari.Eu ,dupa cum,cred ca nu stiti,nu sunt chiar atat de tanara,precum banuiti.... sunt o pensionara care printre treburile ce le are de facut prin casa...isi mai pierde o parte din timpul liber si cu internetul...Blogul pe care l-am facut de cateva luni nu este comercial,este o placere a mea si fac si eu ce face "o lume"....nu stiu ce legi are internetul dar cum se mai practica copy-paste..asta fac si eu..aduc in prim -plan frumosul facut de altul...Daca imi permite-ti si fiindca vad ca va pricepeti si sunteti chiar original,,as vrea sa va pun linck-ul site-lui pe blogul meu ca sa dau si altora posibilitatatea de a va vizita!? Daca aveti ceva a ma invata in ale blogului va multumesc anticipat si primesc indemnurile si povetile cu multa placere! O zi buna cu tot ce-i bun si frumos in ea!

nartip spunea...

-Cu respect,ma declar placut impresionat.Trebuie sa stiti ca pe internet este liber totul in baza Drepturilor Omului,acela la Libera Exprimare.Eu sunt desvoltator Google,Microsoft si Youtube,admis ca atare si ajut pe cine are nevoie si doreste,in mod gratuit.Desigur ca am si eu orientarea mea,catre cine cred ca depune un efort real,modest si fara scop comercial-numai asa-,iar blogg-urile pe care le afisez-personale- urmeaza aceasta cale.Ele au caracter de exemplu ca deschidere si cuprins,inclusiv caracter educativ.Pe Domeniul personal www.ghpitran.ro am in paginile respective,deasemeni directionari semantice,orientative.Sa puneti linck pe blogul dvs.chiar sa vreau,nu am dreptul sa va impiedic,in acest sens nefiind vorba de niciun drept de autor,insusi programul pe care il folosim fiind pus gratuit la dispozitia noastra de catre Google.Are si doua programe atasate pentru scopuri comerciale,dar eu insumi nu uzez de asa ceva,nefiind o societate foarte solicitata sau cunoscuta in lume care sa aiba trafic care sa justifice efortul.Gusturile oamenilor nu se discuta.Fiecare face ce/cum crede cu capacitatea sa intelectuala si dispozitia sa,iar eu nu comentez in acest sens.Am ajutat foarte multi incepatori sa-si faca cate un blog,cu deosebire pensionari,cu care-si petrec timpul.Chiar si un telefon mobil,la moda azi,ne poate ajuta sa facem poze cu care sa creem filmulete si sa le punem pe internet,in youtube,unde eu am un canal-nartip2- in care si acolo am prelucrari cu scop didactic.Si...nu sunt cadru didactic.De formatie sunt Topo-Geodez,iar acolo in Galati am fost intre primii patru care am infiintat in 1955 Institutul de Proiectari Pentru Amelioratii Agricole,ddevenit apoi Directia Zonala de Imbunatatiri Funciare.Primele birouri le-am avut intr-o casa parohiala si apoi la Universitate.Am locuit pe Brailei aproape 3 ani,din care cateva luni si in casa Lui Gheorghiu Dej.Ca nu sunteti tanara ci pensionara,'tineretea' dvs.era in conceptia blogg-ului si a intelegerii internetului.Iar ca femee aveti atatea de facut in intretinerea casei,ca internetulramane mai pe la urma..Sotia mea are calculator personal-din partea mea,care mai am inca unul si un Laptop,dar ea se rezuma doar la Soliter-Este avsolut atehnicadar 'compensez' cu meteahna de a sta in mediepeste 10 ore pe internet,lucrand cateodata simultan la toate cele trei calculatoare,dand de lucru pe rand fiecaruia...
-Iar tot ce va scriu acuma nu este ca sa ma laud pentru ca accesand Blogurile sau Domeniul ar fi fost deajuns sa va edificati,dar vreau sa va simtiti bine pe internet avand o perspectiva asa cum o prezint eu.Asa cum va prezentati pe blog,sunteti o fiinta destul de 'gingasa' si aplecata spre artistic,spre frumos,amintindu-mi de anii cand elev/student fiind in Bucuresti,faceam figuratie la Teatrul National I.L.Caragiale...Va doresc sanatate si noroc alaturi de familie si de cei dragi.
PS:descarcati-gratuit-Picassa3 si Phptostory3-sunt de la Google- si sa vedeti ce minunatii puteti face cu ele.

anitanna spunea...

Am revenit...sa va multumesc pentru raspuns!
Imi face placere sasi ma bucur ca am intrat ca sa zic asa...in atentia dstra...Sa stiti ca multe ,i mi-au spus ca dupa blog nu sunt ce par a fi,adica o pensionara,dar acolo,veti gasi,intotdeuna ceva din sufletul meu...care se pare ca nu doreste sa imbatraneasca odata cu fizicul?!.. si asta ma bucura!
Va doresc o zi buna alaturi de familia dstra.Sunt si eu casatorita,am un sot minunat,fost cadru didactic si el,am doi copii,la casele lor,minunati si trei nepoti! Toate cele bune!